Strony

16 maja 2014

Kolorowe Candy - zestaw farb akrylowych

Na dworze szaro i deszczowo, więc zapraszamy na kolorowe candy! Do wygrania zestaw farb akrylowych i darmowa wysyłka ze sklepu internetowego pasmanterii BOCIAN.



Zasady konkursu są proste:

1. Polub Akademię Rękodzieła na facebooku lub zostań obserwatorem bloga.
2. Udostępnij publicznie grafikę konkursową na facebooku lub umieść baner na swoim blogu.
3. Wklej link do udostępnienia / baneru pod postem konkursowym (w zależności gdzie się zgłaszasz będzie to fb lub blog) oraz napisz, który produkt z naszego sklepu internetowego lub pasmanterii polecasz.

Będzie nam także miło, jeśli zaprosisz swoich znajomych do zabawy :)

Osoby, które nie mają konta na facebooku, prosimy o zgłaszanie się w komentarzach pod postem na blogu.
Osoby, które mają konto na facebooku prosimy o zgłoszenie się pod postem konkursowym na naszym fanpage :)

Czas trwania konkursu: 16.05 - 26.05.2014


Powodzenia! :)

7 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł :) Moja ulubiona pasmanteria, chciałabym u Was pracować, szkoda że przegapiłam rekrutację, ale z chęcią znowu wybiorę się po nowe piękne tasiemki, maleńkie klamerki i koraliki do moich miniatur.
    Banner wkleiłam na blogu http://darkbeautydoll.blogspot.com
    na fb udostępniłam jako - Dark Beauty Doll OOAK Fashion :)
    Proszę oczywiście traktować to jako pojedyńcze zgłoszenie od mojej osoby. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że dobrze wkleiłam :) a ze sklepu... taki sklep to niczym jaskinia Ali Baby: pełna skarbów :) ale na pewno włóczki - w cudownych kolorach! http://madalux.blogspot.com/2014/05/akademia-rekodziea-bocian-kolorowe.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Już polubiłam Wasz blog! Super candy, bardzo się cieszę, że go urządzacie. W pasmanterii jest mnóstwo wspaniałości, np. wełna do filcowania, jedwabie, włóczki ... i wiele innych cudowności, aż się oczy do nich śmieją :)
    Banerek wkleiłam na swoim blogu i z niecierpliwością czekam na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się po te cuda:)
    Stronka polubiona

    Baner na moim blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    A jeżeli chodzi o produkt to świetne są wasze ozdobne guziczki no i w bardzo przystepnęj cenie polecam je z całego serducha:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Włóczki i kordonki przede wszystkim,choć ostatnio oko me zerka na materiały i wełnę do filcowania. Nie prowadzę bloga i nie mam konta na fb. Pozdrawiam Marzena
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na bloga zaglądam,więc z przyjemnością wezmę udział w zabawie
    Link do candy w pasku bocznym po prawej.
    Z produktów w pasmanterii kupowałam najczęściej kordonki i wstążki,ale z chęcią wykupiłabym większość dostępnych tam rzeczy:)
    http://chwilewobrazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakupów ostatnio nie robię (ach te zapasy), ale od dawna kusi mnie filc igłowy. Gdyby udało się wybrać na warsztaty odbywające się gdzieś w pobliżu z chęcią zakupiłabym go ;-)
    Banerek - http://barbaratoja.blogspot.com/
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam bardzo miło, jeśli po wizycie zostawisz komentarz :)